کاروان ۱۳۵ نفره راویان و مدیران کاروان های راهیان نور هرمزگان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۱۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز با حضور سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان  و همچنین رسول جهانداری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان هرمزگان کاروان ۱۳۵ نفره راویان و مدیران کاروان های راهیان نور هرمزگان  به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سردار ترابی در همین رابطه عنوان کرد: ۱۳۵ نفر از راویان و مدیران کاروان های راهیان نور با ۳ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
وی افزود: این راویان و مدیران طی مدت ۶ روز از مناطق عملیاتی جنوب از جمله هویزه، شلمچه، اروند کنار و خرمشهر بازدید می‌کنند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: گرامیداشت دفاع مقدس، حفظ یاد شهدا و تجدید خاطره برای انتقال رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به نسل جوان از اهداف برگزاری این اردو است.

سردار ترابی افزود: دفاع مقدس به فرمورده رهبر معظم انقلاب یک گنج است که راویان و مدیران وظیفه سنگینی در حفظ و انتقال آن به عهده دارند.

وی گفت: در طول جنگ مردم دلاور و غیور جنوب با ایستادگی و جانفشانی دوشادوش رزمندگان از خاک ایران اسلامی و آرمان های امام و انقلاب دفاع کردند و راویان باید واقعیت های این دوران را بدون کم و کاست و به دور از اغراق برای جوانان بازگو کنند.

ارسال نظرات