خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ائمه و اولیا خدا مجری امنیت بوده اند و با عدل و قسط امنیت را در جامعه برقرار می کردند

آیت اله عابدینی عنوان کرد: امنیت مجری، مدیر و انسانهای شایسته و پای کار می خواهد که بی چشمداشتی بتوانند از جان و مال مردم حفاظت کرده و محیطی امن برای آنها فراهم کنند.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۳۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان، هیات رئیسه و نمایندگان کارکنان در حوزه های مختلف نیروی انتظامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: شما کارکنان خدوم و زحمت کشی هستید که بخاطر برکاتی که خداوند فرصت آن را برای برقراری امنیت به شما عطا کرده، باید شاکر باشید.
وی گفت: خدمت رسانی و ایجاد نظم و امنیت جامعه، فرصتی بسیار گرانقدر است که این فرصت به شما سپرده شده و از این جهت مسوولیت شما بسیار خطیر است.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در آیین اسلام و ادیان الهی موضوع امنیت بسیار مهم است. وقتی خداوند در مورد خانه خود و عظمت آن سخن می گوید بر امنیت ان تاکید کرده و بیان می دارد امنیت برای هر که وارد این مکان می شود برقرار و فراهم است.
آیت اله عابدینی عنوان کرد: امنیت برقرار کننده لازم دارد و به خودی خود ایجاد نمی شود. بلکه برای برقراری امنیت باید مجری وجود داشته باشد.
وی افزود: امنیت مجری و مدیر و انسانهای شایسته و پای کار می خواهد که بی چشمداشتی بتوانند از جان و مال مردم حفاظت کرده و محیطی امن برای آنها فراهم کنند.
امام جمعه قزوین ضمن اشاره به نقش ائمه(ع) در برقراری امنیت جامعه اضافه کرد: ائمه و اولیا خدا مجری امنیت بوده اند و با عدل و قسط امنیت را در جامعه برقرار می کردند و ما نیز اگر مردم را به عبادت، اخلاق ایمانی و عدالت دعوت کنیم که کار همه انبیا و مهمترین شعار میدانی آنها بوده، مسلما جامعه ای با امنیت پایدار خواهیم داشت.

آیت اله عابدینی تصریح کرد: اهمیت امنیت در این است که مردم از دریچه امنیت وارد دین می شوند و جاذبه حضور انبیا برای مردم همین اجرای امنیت در مسیر دین است.

وی در پایان نیروی انتظامی را به عنوان نیروی مقتدر و خدامحور دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی کارکنانی خدوم، ولایتمدار و خدامحور دارد که مخلصانه در مسیر حفظ امنیت کشور تلاش میکنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها