صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان انار صبح امروز و در دومین روز از هفته ناجا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۸۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،آیین صبح امروز با حضور، فرمانده نیروی انتظامی و سپاه انار در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه انار در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا باتبریک به همه سختکوشان امنیت کشور بیان داشت:نیروی انتظامی، نیرویی مقتدر و سربلند و صمیمی با مردم در حالیکه اقتدار و امنیت را حفظ کرده صمیمیت و صفایی که با مردم دارد زبانزد همه است.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری ضمن تاکید برایجاد محیطی صمیمی بین پلیس و مردم اظهارداشت:نیروی انتظامی بدون حمایت و مشارکت مردم نمی‌تواند موفق عمل کند و پلیس و مردم باید باهم باشند تابتوانیم به اهداف عالیه کشور برسیم.
علی زهرودی فرماندار انار در بخشی از سخنان خود در مراسم صبحگاه تصریح کرد:دشمن از همه جهات سعی بر خدشه وارد کردن به نظام و ایجاد فاصله بین مردم و نظام دارد که شما مردم و مسئولین باید بیش از پیش هوشمندانه عمل کنید و مراقب باشید و نیروی انتظامی همانند قبل مقتدرانه عمل کند که قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود.
فرمانده انتظامی اناردر دومین روز از هفته ناجا در مراسم صبحگاه مشترک بیان داشت:مقابله با بی نظمی‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی با مشارکت دستگاه‌ها و مردم با پلیس محقق می‌شود.
سرهنگ خلیلی نژاد اظهار داشت:نیرو‌های مسلح برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نیازمند همکاری و مشارکت مردم دارند و پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیتی که شایسته و بایسته مردم است را فراهم کند.
وی افزود:مشارکت مردم با پلیس و استفاده از تمام ظرفیت‌ها یکی از موفقیت‌های پلیس است و امروز نیروی انتظامی از مجهزترین ابزار در راه مبارزه با ناهنجاری‌ها استفاده می‌کند
وی اشاره به هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس مقتدر، امین مردم گفت: امروز شاهد اقتداری در کشور در سایه عدالت و رافت توام با مشارکت مردم و همدلی و همزبانی در راه رسیدن به یک امنیت و آرامش هستیم.
خلیلی گفت: هرکجا که اقتدار باشد و با سرپنجه قوی قانون با قانون شکنان برخورد مقتدرانه داشته باشیم و در کنار آن رافت، آرامش، محبت و عدالت باشد حتما می‌توانیم به وظیفه خود برسیم و در کنار آن همدلی و همزبانی بین نیروی انتظامی و مردم و بین ناجا و مسوولان وجود داشته باشد تا در نتیجه آن به امنیت و آرامش برسیم.
در پایان مراسم صبحگاه از کارکنان نمونه و ساعی تقدیر بعمل آمد.
این آیین صبحگاه مشترک به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی برگزار شد.
ارسال نظرات