خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

بازاریان صحنه‌ گردان اصلی جنگ تمام عیار اقتصادی هستند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر ما در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان هستیم، گفت: این بازاریان هستند که به عنوان صحنه گردان اصلی این جنگ تمام عیار، ایفای نقش می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۶۵۷۴۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

بازاریان صحنه‌ گردان اصلی جنک تمام عیار اقتصادی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره شهدای اتحادیه صنف کیف، کفش، چرم و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که به همت این اتحادیه، اتاق اصناف، حوزه بسیج شهدای اصناف و جامعه انجمن اسلامی اصناف بازار با حضور اعضای اتحادیه‌های صنفی شهرستان، مسئولین لشکری، خانواده های معزز شهدا و مردم شهیدپرور در مسجد پیغمبر(ص) همدان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بالاخص شهدای مدافع حرم اظهار داشت: در حال حاضر ما در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان غدار جمهوری اسلامی به سر می‌بریم.

سردار مهدی فرجی ابراز داشت: این بازاریان هستند که به عنوان صحنه گردان اصلی این جنگ تمام عیار، ایفای نقش می‌کنند.

وی در ادامه از بازاریان به عنوان سرداران و امیران این جنگ یاد کرد و گفت: بازار فعلی ما همان بازاری است که در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس صحنه گردان اصلی بودند.

 جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان از فتنه‌ای که در راستای به اغتشاش کشیدن بازار یاد کرد و یادآور شد: بازارفعلی ما همان بازار انقلابی است.

در پایان برنامه از خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان بازار تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار