فرمانده انتظامی استان زنجان:

پلیس مقتدر، امین مردم است

فرمانده انتظامی استان زنجان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در زنجان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه حفظ نظم داخل کشور توسط نیروی انتظامی که مظهر اقتدار نظام است ،گفت : این اقتدار با مهربانی و تدین در رفتار و منش می باشدکه بر روی مردم اثر می‌گذارد.
کد خبر: ۹۰۶۵۷۶۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار علی آزادی شعار هفته نیروی انتظامی را پلیس مقتدر، امین مردم است عنوان کرد و اظهار داشت: گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهر اجرا می‌شود .

وی زنجان را یکی از امن ترین استان های کشور خطاب کرد و افزود: مقابله با توزیع‌کنندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و تسریع در رسیدگی به شکایات مردم   در کلانتری‌ها مدنظر  پلیس آگاهی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان و نیز هم‌سویی با سازمان‌های مرتبط از جمله دستگاه قضایی در دستور کار است،تصریح کرد: طی شش ماهه اول شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات تجهیزات ماهواره در استان زنجان بوده ایم.

آزادی از  افزایش 36 درصدی دستگیری متهمان فضای مجازی استان نیز در این مدت خبر داد وعنوان کرد: دشمن با همین ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی در صدد تغییر افکار در جامعه است.

وی تصریح کرد:در شش ماه نخستین امسال طرح‌های امنیتی، ترافیکی و اجتماعی عزاداری با موفقیت اجرا شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نتیجه تعامل و برنامه‌ریزی صحیح در راستای اجرای صحیح وظایف این نیرو است خاطر نشان کرد: اجرای موفق طرح‌های نوروزی و تابستانی، تامین امنیت جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی برگزار شده در استان، عدم وجود جرائم خشن از جمله سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، سرقت از بانک، راهزنی از جمله اقدامات امنیتی و پیشگیرانه در استان است.

ارسال نظرات