خبرهای داغ:

برگزاری نشست جنگ نرم و بصیرت ویژه طلاب مدرسه کریمه اهل بیت (ع) در قم

نشست جنگ نرم و بصیرت ویژه طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه کریمه اهل بیت (ع) قم روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در محل این مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۷۸۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست جنگ نرم و بصیرت همزمان با آیین افتتاحیه طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه کریمه اهل بیت (ع) با همکاری مرکز آموزش فرهنگی و عملیات روانی تیپ ۸۳ امام صادق (ع) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دیلمقانی استاد حوزه و دانشگاه و مسئول مرکز آموزش وعملیات روانی تیپ ۸۳ طی سخنانی در این نشست با تبیین انواع جنگ اظهار داشت:درجنگ نرم با استفاده از قدرت نرم مانند تهدید و تحریم وبا بهره گیری ابزار جنگ نرم مانند رسانه گفتمان سازی فرهنگی در بستر‌های شخصی، خانوادگی، جامعه‌ای و تمدنی فرهنگ را عوض می‌کند و باعث وقوع تغییرات حکومتی، دولتی، قانونی و اقلیمی می‌شود.
وی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری مدظله العالی از طلاب افسری جنگ نرم است و افسر کسی است که باید افرادی را که در کف میدان جنگ مشغول جنگ هستند را جهت دهی کند؛ بنابراین ما به عنوان افسران جنگ نرم باید طوری برخورد کنیم که علاوه بر اشراف برموضوعات جنگ نرم ورارئه راهکار، به دشمن ضربه بزنیم.
دیلمقانی با بیان اینکه در جنگ در ست آفند (حمله) است و در مساله حجاب نباید از حجاب دفاع کرد بلکه می‌بایست به بی حجابی حمله کرد، گفت: جنگ نرم جنگ روایت‌ها است و بصیرت یعنی اینکه انسان بتواند در شب سیاه روی سنگ سیاه مورچه سیاه را ببیند.
وی خوب درس خواندن و مسلح شدن به مبانی دینی از اهم وظایف طلاب دانست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار