عضو بین الملل حزب موتلفه گفت: اگر ظرفیت بسیج شناخته و به موقع مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند معضلات دولت را در جهت توسعه به دوش بکشد و از سر راه بردارد.
کد خبر: ۹۰۶۵۷۸۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حمیدزضا ترقی، عضو بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص همایش بسیجیان و احیای قدرت نمادین انقلاب و تاثیر آن در مناسبات بین المللی کشور گفت: حضور صدهزار بسیجی حاضر به فداکاری در نیروی مردمی کشور که مکمل نیرو‌های ارتش و سپاه است نقش مهمی در حرکت‌های مردمی در داخل کشور دارد. 

وی افزود: از این رو کشور‌هایی که دارای چنین قدرت بسیج مردمی هستند از هر گونه گزند و تجاوز دشمنان خارجی در امانند و این قدرت می‌تواند ضامن حفظ امنیت و ثبات کشور در برابر توطئه بیگانگان باشد. 

ترقی با بیان اینکه نفس این موضوع که مقام معظم رهبری می‌تواند چنین بسیج مردمی را سامان و در جهت آرمان‌های انقلاب سوق دهد و هدایت کند قدرت نرمی است که هیچ رهبری در دنیای فعلی چنین توانمندی را ندارد، گفت: رهبر انقلاب با داشتن چنین ظرفیت و نیروی مردمی قدرتمندترین رهبر در جهان به لحاظ قدرت نرم و قدرت مردمی تلقی می شود. 

عضو بین الملل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی اقتدار رهبری برای مواضع بین المللی و اتخاذ سیاست‌های کلان کشور با وجود چنین پشتوانه‌ای بسیار اثرگذار خواهد بود، گفت: برگزاری این همایش در کشور بعد از خدمات مردمی بسیج به مردم در جهت خدمات عام المنفعه و حل مشکلات کشور نشان دهنده آن است که یک قدرت جهادی مخلص در کشور با ظرفیت بالا وجود دارد که می‌تواند پشتوانه نظام در عبور از مشکلات و موانع پیش رو باشد. 

وی تصریح کرد: چنین ظرفیتی اگر شناخته و به موقع مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند معضلات دولت را در جهت توسعه کشور به دوش بکشد و آن را از سر راه بردارد. 

ترقی نکته حائز اهمیت بعدی در برگزاری همایش روز پنجشنبه را نوع هدایت و رهبری فکری و سیاسی مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد: نوع هدایت مقام معظم رهبری نسبت به این ظرفیت جایگاه ویژه‌ای دارد و رهبری با بالا بردن قدرت سیاسی این مجموعه در کشور جلوی آسیب‌هایی که هر انقلابی را می‌تواند تهدید کند می‌گیرند. 

عضو بین الملل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: نیرویی با این عظمت و با قدرت تحلیل هم آهنگ با رهبری نسبت به مسائل مختلف از جمله مسائل بین المللی حرکت انقلاب را در مسیر آرمان‌های اساسی خود قرار خواهد داد و امکان تسریع بخشیدن انقلاب به دولت اسلامی را فراهم خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: فرصتی که این گردهمایی فراهم آورد تا رهبری گام‌هایی در جهت پیشرفت انقلاب تبیین کنند برکسی پوشیده نیست و در حقیقت مقام معظم رهبری با کسانی که برای حل مشکلات به دنبال تکیه به بیرون هستند هشدار‌های اساسی را دادند و عنوان کردند راه حل مشکلات کشور از طریق نگاه به داخل و این جوانان قابل حل و فصل است و در حقیقت معظم له نظام را به استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات کشور رهنمود دادند.

ارسال نظرات