نویسنده کتاب «دختر شینا» از نگارش کتاب جدید خود خبر داد و گفت: این اثر روایتگر یکی از همسران شهدا در خرمشهر است که در خود خاطرات نابی دارد که شاید در دیگر کتاب‌ها عنوان نشده باشد.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۰۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده کتاب‌های «دختر شینا» و «گلستان یازدهم»، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از انتشار کتاب جدید خود خبر داد و گفت: کتاب جدید روایتگر زندگی شهید امیر بهمن باقری، فرمانده مخابرات خرمشهر در زمان جنگ تحمیلی است که از زبان همسرش بیان می‌شود.

وی ادامه داد: شهید باقری آبادانی است که با دخترعموی خود ازدواج می‌کند. این اثر که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، در حال حاضر به اتمام رسیده و برای بازبینی نهایی راوی سپرده شده است.

نویسنده کتاب «دختر شینا» با اشاره به جزئیات بیشتری از کتاب تازه خود اضافه کرد: این اثر در کنار بیان خاطرات همسر شهید از زندگی مشترک، روایتگر خاطرات جالبی از حوادث جنگ تحمیلی است؛ از اشغال تا آزادی خرمشهر، مصائبی که در جنگ بر سر مردم این منطقه آمد و... از جمله مطالبی است که در این اثر یاد شده است. برخی از این خاطرات برای نخستین‌بار است که در این کتاب ذکر می‌شود.

بیشتر بخوانید

ضرابی‌زاده همچنین به اهمیت نقش کتاب‌های خاطرات دفاع مقدس در ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: اساس کار نویسندگان خاطرات دفاع مقدس اشاعه فرهنگ خودمان است.

ارسال نظرات