فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به حاشیه‌سازی رسانه‌های معاند در خصوص رزمایش امنیتی محرم که در منطقه شاهو کامیاران در حال برگزاری است، پاسخ قاطع داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۴۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
سردار محمدحسین رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، در خصوص حاشیه‌سازی رسانه‌های معاند برای رزمایش امنیتی محرم که در منطقه شاهو کامیاران در حال برگزاری است، عنوان کرد: کسانی که حاشیه‌سازی می‌کنند، مخالف امنیت کردستان هستند، چون وجود امنیت را مانع پیشبرد اهداف پلید خود در منطقه می‌دانند.


وی با اشاره به این حواشی، که برخی رسانه‌های معاند عنوان می‌کنند؛ سپاه با این رزمایش به محیط زیست منطقه آسیب وارد می‌کند، افزود: منطقه‌ای که برای برگزاری رزمایش امنیتی محرم در کامیاران (منطقه شاهو) تعیین شده هیچ پوشش گیاهی ندارد و تنها سنگ است و صخره.


سردار رجبی ادامه داد: زمان برگزاری این رزمایش نیز طوری برنامه‌ریزی شده که حتی یک نفر هم از مردم منطقه به طور اتفاقی در آن حوالی نباشد و با قاطعیت عنوان می‌کنم که این رزمایش کوچکترین آسیبی به محیط زیست منطقه وارد نمی‌کند و این حواشی مغرضانه و ددمنشانه است.


فرمانده سپاه کردستان تأکید کرد: دشمن، چون از اقتدار سپاه نگران است برای رزمایش امنیتی محرم اقدام به حاشیه سازی کرده و به نوعی عقده‌های خود را با این حواشی خالی می‌کند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات