خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در چهل و چهارمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی که در اتاق بازرگانی تبریز، گفت: شکر، روغن و لوازم خانگی وارداتی از جمله تلویزیون، یخچال و لباسشویی با حکم دادستان با قیمت ارز ۴۲۰۰ تومانی در بین مردم با اولویت زوج‌های جوان به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۵۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین نجاتی از صدور حکم دادستانی برای توزیع اقلام احتکار شده در بین مردم با نرخ ارز دولتی خبر داد و اظهار داشت: شکر، روغن، لوازم خانگی و لاستیک از جمله مهمترین اقلام توزیعی هستند.

وی با اشاره به اینکه لوازم خانگی وارداتی از جمله تلویزیون، یخچال و لباسشویی با حکم دادستان با قیمت ارز 4200 تومانی در بین مردم با اولویت زوج‌های جوان به فروش می‌رسد، افزود: این اقلام اساسی که احتکار آن کالاها کشف شده بود، به 7 تعاونی بزرگ استان برای فروش واگذار شده است. 

نجاتی با بیان اینکه بخشی از اقلام احتکار شده با ارز دولتی 4200 تومانی بوده که کشف شدند، ابراز داشت: تعداد دیگری که با ارز نرخ آزاد وارد شده و احتکار شده بود، با دستور دادستانی بر اساس اسناد، بررسی شده و نرخ توزیع با نوع ارز تعیین می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: به عنوان مثال، 4 هزار تن برنج در یکی از انبارهای استان کشف شده که پس از بررسی مشخص شد کاملا با ارز 4200 تومانی وارد شده بود که در اختیار تعاونی‌ها برای توزیع به نرخ ارز دولتی قرار گرفت.

ارسال نظرات