مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران: زنان بسیجی مازندران با حضور با معرفت و با بصبرت خود در این رزمایش ثابت کردند همچون مردان همه جا و همیشه برای حفظ ارزش های انقلاب پای کار هستند.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۵۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «ام السادات رخشنده» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران در گفت و گویی از حضور بیش از 9 هزار زن بسیجی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش با هدف نمایش اقتدار شکوه و توان بالای بسیجیان و لبیک به ولایت فقیه برگزار شد.

 
وی افزود: زنان بسیجی مازندران با حضور با معرفت و با بصبرت خود در این رزمایش ثابت کردند همچون مردان همه جا و همیشه برای حفظ ارزش های انقلاب پای کار هستند.
 
رخشنده اتفاق تروریستی دشمنان مزدور در اهواز را نشانه دشمنی دیرینه استکبار دانست و گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به تأسی از بیانات مقام معظم رهبری و در دفاع از خون شهدا صورت گرفت.
 
وی به حضور باشکوه مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: این اقدام تروریستی و شیطنت استکبار نمی تواند مانع حرکت و حضور ملت در اربعین بشود.
 
رخشنده عنوان کرد: مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت (ع) امسال باشکوه تر از سال های قبل به استقبال اربعین می روند تا این انقلاب را به انقلاب جهانی مهدی (عج) متصل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها