سردار محمدحسین رجبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان از اقتدار سپاه کردستان در رزمایش تاکتیکی و عملیاتی نیروهای سپاه استان در کوههای شاهو خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۷۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان با تشریح جزییات برگزاری رزمایش امنیتی محرم در منطقه عمومی شاهو کامیاران اظهار داشت: قسمت اول این رزمایش با عنوان دفاع شهری در سنندج برگزار شد و فردا نیز قسمت دوم آن در یک منطقه وسیع عملیاتی اجرا خواهد شد.

سردار رجبی افزود: تمرین آتش‌های سنگین توپخانه‌ای و زرهی، عملیات‌های هوانیروز، تمرین عملیات هلی‌برن، کمین و ضدکمین، تاخت شبانه، گشت جوله و ایست بازرسی از جمله وظایف ابلاغی این رزمایش است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان در ادامه با اشاره به هدف اصلی این رزمایش که تلاش برای تثبیت و تامین امنیت پایدار در استان است بیان داشت: در این رزمایش گردان‌های نمونه سپاه در بخش‌های مختلف زرهی رزمی و همچنین عملیاتی حضور دارند و توان خود را به نمایش می‌گذارند.

سردار رجبی در پایان بیان داشت: در این رزمایش با نشان دادن وحدت تمامی اقشار مردم به دشمنان ایران اسلامی بار دیگر ایستادگی و مقاومت مردم ایران عزیز را به جهانیان ثابت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات