سرهنگ مجیدی: این اقدامات از اول انقلاب بوده و به ما نشان داده که هرگاه دشمن حرکتی انجام داد ملت ما مصمم تر و متحدتر شدند و در برابر آن حضور باشکوهتر و بیشتر در صحنه حضور داشته و در اربعین پاسخ شان را خواهند داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۷۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگویی به حمله تروریستی اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام دشمن با هدف ناامید کردن مردم و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم صورت گرفت.

 وی بیان کرد: در کنار تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی و تلاش مبنی بر کارهای تروریستی در کشورهای مسلمان بخصوص ایران و در پی اقدام شنیع و زشت شان در ترور و کشتن مردم شریف اهواز در 31 شهریور لازم بود که روحیه امید و اعتماد به مردم تزریق شود.
 
مجیدی افزود: سپاه در این حمله به جبهه استکبار ثابت کرد که هرگاه ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تصمیم بگیرد که اقدامی علیه کارهای زشت و خوی استکباری آمریکا و ایادی اش انجام بدهد قطعا پاسخ خواهد گرفت و ضرورت داشت یک گوشمالی داده بشود که انجام شد.
 
 معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: این اقدامات از اول انقلاب بوده و به ما نشان داده که هرگاه دشمن حرکتی انجام داد ملت ما مصمم تر و متحدتر شدند و در برابر آن حضور باشکوهتر و بیشتر در صحنه حضور داشته و در اربعین پاسخ شان را خواهند داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها