خبرهای داغ:
با حضور فرمانده انتظامی استان قزوین:
سرهنگ بیگلری گفت: این ساختمان با مساحت ۲۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۰ مترمربع در دو طبقه با ظرفیت حدود ۷۰ نفر ساخته شده که مجهز به سیستم اطفاحریق، دوربین مدار بسته و سیستم گرمایشی با شوفاژ می باشد.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۹۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین افتتاح ساختمان قرارگاه پلیس راه استان قزوین با حضور سردار محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین و جمعی از فرماندهان انتظامی استان برگزار شد.
سرهنگ بیگلری در این مراسم بیان کرد: با توجه به کمبود فضای اداری و فقدان مرکز آموزشی، این مرکز ساخته شد.
وی گفت: از سال ۹۴ طی چند فقره نامه به اداره کل راهداری و پلیس راه ناجا تیمی تشکیل و بنا بر مصوبات، مقرر شد تا ساختمانی با کاربری قرارگاه پلیس راه استان ساخته شود.
رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: این ساختمان با مساحت ۲۵۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۰ مترمربع در دو طبقه با ظرفیت حدود ۷۰ نفر ساخته شد که مجهز به سیستم اطفاحریق و دوربین مدار بسته و سیستم گرمایشی با شوفاژ می باشد.
سرهنگ بیگلری ضمن اشاره به علت احداث ساختمان قرارگاه پلیس راه استان عنوان کرد: با توجه به نیاز به مرکز مانیتورینگ و نیز تداخلاتی که بین مسوولان در انجام برخی امورات ایجاد می شد، نیاز به ساخت این ساختمان مشهود و محسوس بود.
وی اضافه کرد: در بحث احداث پارکینگ نیز، ورود ۲۱ باب پارکینگ انجام شد و نیز ۷ مرکز پلیس راه در استان وجود دارد و در بحث طرح مکنا، دارای مقام اول در سطح کشور می باشیم.
تعامل خوبی بین پلیس راه استان و اداره کل راهداری وجود دارد
در ادامه قهاری معاون فنی و مهندسی راهداری استان قزوین اظهار کرد: ساختمان قرار گاه پایس راه استان قزوین در دو طبقه با متراژ ۱۲۵ متر افتتاح شد و در مجاورت آن، یک ساختمان صدور دقترچه در حال احداث است.
وی گفت: سازمان راهداری با توجه به مشکلات موجود، به دنبال افزایش امکانات زیربنایی جهت ارتقا خدمات به مردم هستیم.
معاون فنی و مهندسی راهداری استان قزوین اظهار کرد: تعامل خوبی بین پلیس راه و راهداری وجود دارد که موجب کیفیت و ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات جاده ای می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها