امام جمعه پارس آباد مغان گفت: مأموران انتظامی در جای جای این شهرستان حضور دارند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی و آشنایی با خدمات و فعالیت‌های شبانه روزی این عزیزان است.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۰۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد با فرمانده انتظامی و هنگ مرزی این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه پارس آباد در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار كرد: به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، این شهرستان و تمامی کشور از امن ترین کشورهای منطقه است.

امام جمعه پارس آباد، هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش های مختلف جامعه با پلیس دانست و گفت: مأموران انتظامی در جای جای این شهرستان حضور دارند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی و آشنایی با خدمات و فعالیت های شبانه روزی این عزیزان است.

وی افزود: امنیت از مولفه های پیشرفت یک جامعه می باشد و نیروی انتظامی با برقراري امنیت، نقش مهمی در تامين آسايش و آرامش مردم در شهرستان پارس آباد ایفا می نماید.

فرماندهان انتظامی و هنگ مرزی پارس آباد نیز با ابراز خرسندي از حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه در جمع نيروهاي انتظامي و هنگ مرزی این شهرستان، اين حضور را مايه دلگرمي اين نيرو توصيف و ابراز اميدواري كردند با همكاري و همياري مسئولان شهرستان و پرسنل ناجا امنيت و آسايش خاطر مردم شريف شهرستان بيشتر از پيش تامين گردد.

ارسال نظرات