نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از فرماندهان و مسئولان برگزارکننده رزمایش سراسری خدمت بسیج تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۹۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه- با صدور پیامی از زحمات یک ماهه فرماندهان و مسئولان برگزار کننده رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج تشکر و قدردانی نمود.
متن پیام به شرح ذیل می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
به حمد و الهی و به مدد مساعی و تلاش جهادگونه شما انصار بی بدیل رهبری و فرماندهان محترم سپاه اسلام، رزمایش غرورآفرین و عاشورایی محمد رسول الله صلی الله علیه و اله 2 تحت عنوان گروه های جهادی و گردان های بیت المقدس به عنوان همایش و تجسمی شکوهمند از تجدید بیعت ملت حماسه آفرین ایران اسلامی با مقتدا و رهبر خود به منصه ظهور نشست و خط بطلانی محکم بر اوهام شوم بدخواهان این نظام مقدس اسلامی کشیده شده و برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار فرزندان این مرز و بوم ثبت گردید.
در این مجال بر خود فرض می دانم مراتب قدردانی خود را اعلام نموده و از زحمات یک ماهه شما فرماندهان و مسئولان عزیز در برگزاری این گردهمایی خطیر و پر اهمیت در سراسر کشور به ویژه یکصد هزار نفری مورخ 97/07/12 در ورزشگاه آزادی کمال تشکر را به عمل آورم.
از خداوند متعال مسئلت می نمایم تا همواره تحت توجهات حضرت ولیعصر(اروحنا فداه) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موفق و منصور باشید
عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

ارسال نظرات