سرداررجبی گفت: گرچه هدف از این رزمایش آموزش، ارزیابی آمادگی نیروها، آمادگی بکارگیری، مهارت و قابلیت‌های جمعی، فردی و رسته‌ای نیرو‌ها است، اما هدف اصلی تثبیت و تقویت امنیت پایدار در استان کردستان است.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۰۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در حاشیه‌ی رزمایش " امنیتی محرم " در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: پیام این رزمایش برای دوستان صلح و امنیت و آرامش و برای دشمنان این است که رزمندگان و دلاورمردان با صلابت و اقتدار از مرز‌های ایران اسلامی دفاع می‌کنند و اجازه تعدی را به ضدانقلاب نمی‌دهند.

وی گفت: مرحله نخست این رزمایش در کردستان از ۵ روز گذشته آغاز شده و امروز مرحله نهایی آن به انجام می‌رسد.


سردار رجبی با بیان اینکه در موقعیت شاهو شاهد اجرای قدرتمند رزمایش امنیتی محرم توسط رزمندگان استان کردستان هستیم افزود: در این رزمایش شاهد استفاده از متنوع‌ترین اقدامات تاکتیکی، سلاح، تجهیزات و جنگ افزار‌ها توسط نیرو‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گرچه هدف از این رزمایش آموزش، ارزیابی آمادگی نیروها، آمادگی بکارگیری، مهارت و قابلیت‌های جمعی، فردی و رسته‌ای نیرو‌ها است، اما هدف اصلی تثبیت و تقویت امنیت پایدار در استان کردستان است.


سردار رجبی با بیان اینکه تامین، تثبیت و تقویت امنیت پایدار مردمی جزو اولویت‌های سپاه کردستان و این رزمایش محرم است، افزود: همه تحرکات دشمن را رصد و همه نوع آمادگی لازم برای مقابله با دشمنان را پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات