برگزاری جشن عاطفه ها در کوهرنگ

جشن عاطفه ها با شعار "لبخند مهر بسته به مهرشما" در 46پایگاه نیکوکاری شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۰۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ تقی غیبی، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)کوهرنگ درگفتگو باخبرنگار ما، از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها  با هدف کمک به تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" در 46پایگاه نیکوکاری سطح شهرستان کوهرنگ خبرداد.

غیبی با اشاره به نقش مدارس در ترویج فرهنگ نیکوکاری، خاطرنشان کرد: مدارس نقش مهمی در ترویج سنت حسنه صدقه و احسان  در جامعه بر عهده دارند.

وی افزود: کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان بی بضاعت، ترویج سنت انفاق و بخشش و اکرام ایتام و نهادینه کردن سنت انقاق و نیکوکاری و نوع دوستی از اهداف جشن عاطفه می باشد.

غیبی درادامه خاطرنشان کرد: ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان یک وظیفه همگانی است و همه باید تلاش کنیم زمینه تحصیل آسان و به دور از کمبودهای مالی را برای دانش اموزان بی بضاعت  فراهم کنیم.

رییس کمیته امدادامام(ره)کوهرنگ یادآورشد: 200بسته لوازم التحریربه منظور رفع نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند باهمکاری قرارگاه خاتم الانبیاء و پیگیری های سردارسلجوقی، معاونت نیروی انسانی این قرارگاه باکمیته امداد شهرستان کوهرنگ در بین دانش آموزان نیازمندتوزیع شد.

وی ادامه داد: خیرین عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به حساب شماره 0104153872004 و شماره کارت 6037691980046221به نام وجوهات امانی نزد بانک صادرات کوهرنگ واریز نمایند.

ارسال نظرات