دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید:

استادان بسیجی برای حفظ نظام اقدام های لازم را انجام دهند

دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: استادان بسیجی باید حفظ نظام را اولویت اصلی بدانند و در این مسیر اقدام های لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۳۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایرنا، وحید جلال ‌زاده  در نشست هم اندیشی شورای بسیج اساتید هرمزگان با تشریح سیاست‌ های کلان بسیج اساتید در دانشگاه‌ ها اظهار داشت:راه‌ اندازی اندیشکده ‌های راهبردی برای کمک به حل مشکلات کشور رویکرد جدید بسیج اساتید است.
وی ادامه داد: بسیج اساتید با تمام توان و بدون درنظرگرفتن نگاه ‌های سلیقه‌ ای و جناحی، آماده کمک به مدیران اجرایی کشور برای حل مشکلات است.
وی تاکید کرد: سازمان بسیج اساتید فقط به سمت نقد حرکت نمی ‌کند بلکه به دنبال ارائه برنامه برای حل مشکلات است.
دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان شد: در شرایطی که اتاق جنگ آمریکا در وزارت خزانه ‌داری آن قرار گرفته، نقد به تنهایی جواب نمی ‌دهد و باید به ارائه راهکار پرداخت.
جلال زاده در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: باید به مزیت ‌های مهم استان هرمزگان به خصوص در حوزه دریا و اقتصاد دریامحور بیشتر توجه شود.
دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به راه‌ اندازی 3 اندیشکده در استان هرمزگان ادامه داد: راه‌اندازی اندیشکده ‌ها باید بر اساس نیاز استان‌ ها باشد.

ارسال نظرات