صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کوهبنان برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کوهبنان با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۴۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, به,نقل از صدای بلند,

سرهنگ صمدالله ترابی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهبنان در این مراسم با اعلام اینکه دشمنان این مرز و بوم امروزه به این امر پی برده اند که تهدیدات نظامی دشمن هرگز علیه ملت انقلابی و نظام اسلامی ایران کارساز نخواهد بود، اظهارداشت: همکاری تنگاتنگ مردم کشورمان با نیروی انتظامی عاملی برای نامیدی دشمنان شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی با مدیریت جهادی توأم با ایثار و از جان گذشتگی، جلب مشارکت اقشار مختلف اجتماعی امنیتی پایدار و مثال زدنی در کشور پهناور و عزیزمان برقرار کرده است.

حجت الاسلام “عباس جعفری” امام جمعه کوهبنان در این مراسم با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت شهروندان تصریح کرد: امنیت و سلامت دو نعمت گرانبها هستند که امروزه با تلاشهای شبانه روزی نیروهای نظامی در کشورمان از آن بهره مند هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ایران اسلامی به پشتوانه رهبری معظم انقلاب و با تلاش و مجاهدت نیروی انتظامی و همچنین مشارکت آحاد مردم امنیت پایدار و خوبی برقرار است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از خانواده شهدای نیروی انتظامی، بازنشستگان نیروی انتظامی در سال 97 و جمعی از کارکنان نمونه نیروی انتظامی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار