خبرهای داغ:
سردار حسین معروفی در آیین تکریم معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۹۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان باحضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان و فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی سپاه و بسیج ، خانواده های معظم شهدا ، کارکنان تیپ و مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ مردم پایه سپاه نینوا برگزار گردید.

سردار حسین معروفی سخنران این برنامه گفت: ملت ایران ملتی هستند که پای آبرو و دین شان محکم ایستاده اند و برای اصول خود به هیچ عنوان اهل معامله نیستند.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه دعوای  دنیا با ما بر سر تفکر و اندیشه است افزود: ما ملتی هستیم که نمی گذاریم کسی با آبروی ملت ما بازی کندو  آبروی ملت خط قرمز ماست.

وی وجود سپاه و تفکر بسیجی را عامل حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و توسعه دانست و خاطر نشان کرد: ما امروز تفکر بسیج را در فلسطین و سوریه و عراق میبینیم که برگرفته از تفکر امام عزیزمان بود و حزب الله و حشد الشعبی نمونه ای از این الگو گیری هاست.

معروفی اذعان داشت: اگر امروز عزیز هستیم بخاطر وجود ولایت است و افتخار می کنیم که سپر بلای این ملت و مملکت اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: ما ولایت و اطاعت را از ائمه(ع) باید یاد بگیریم و به خدا باید توکل کنیم و به ائمه(ع) و شهدای عزیزمان توسل بجوئیم تابتوانیم آن وظیفه ای که بعهده ماست پیش ببریم.

وی در پایان یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آبرو و سپر بلای ملت و  ولایت هستند.

در پایان این مراسم از سردار علی ملک با اهدای تقدیرنامه تشکر بعمل آمد و سرهنگ عین علی نیز با حکم مسئولیت خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها