منشی دوم شورای شهر یزد بر ضرورت استفاده بیشتر از متخصصان یزدی در اجرای پروژه‌های شهری تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۱۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهدی کاشفی زاده در جلسه علنی شورای شهر یزد خواستار نظارت بیشتر بر پیمانکاران شهرداری شد و گفت: متاسفانه در این زمینه سهل انگاری صورت گرفته و باید از اقدامات عجولانه عمرانی که مبتنی بر تفکرات مدیریتی است جلوگیری شود تا از دوباره کاری ها در پروژه های عمرانی پرهیز شود.

منشی دوم شورای شهر یزد افزود: چرا در هزینه کرد سرمایه شهرداری در پروژه های عمرانی که در حقیقت سرمایه مردم است دقت نمی شود؟ چرا در خیابان سیدگل سرخ دست انداز ایجاد کرده و حال می خواهید آن را آسفالت کنید؟ چرا در زمان اجرای پروژه دقت نشده که حال دوباره کاری کنید ؟ مردم از این دوباره کاری ها گله دارند.

کاشفی زاده همچنین خواستار استفاده بیشتر از پیمانکاران یزدی برای مشارکت در پروژه های عمرانی شد و گفت: باید در تهیه و اجرای پروژه های شهر از متخصصان یزدی استفاده بیشتری شود.

وی با اشاره به پیشروی یکی از پمپ بنزین های سطح شهر گفت: درشورای قبل زمین های زیادی را که متعلق به شهرداری بود شناسایی و تملک شد اما در این شورا کمتر به این موضوع پرداخته شده و باید شورا در خصوص شناسایی زمین های متعلق به شهرداری و انتقال مالکیت آن ها تلاش جدی تری داشته باشد.

کاشفی زاده درادامه با بیان این مطلب که باید روحیه روزهای دفاع مقدس یعنی گذشت و فداکاری درجامعه احیا شود اظهارداشت : در دوران دفاع مقدس مردم از همه چیز خود گذشت می کردند و حتی برخی تمام دارائی خود را برای کمک به شرایط کشور به میدان می آوردند اما امروز متاسفانه عده ای با احتکار اقلام مورد نیاز و مواد غذایی مردم به دنبال کسب سود بیشتر هستند بنابراین باید به خود بیائیم و روحیه آن دوران را سرلوحه زندگی مان قرار بدهیم

نظارت بهتر بروسایل بازی پارک ها و همچنین ایجاد پل هوایی مقابل کلینیک های خاتم الانبیاء و امام علی(ع) از دیگر خواسته های این عضو شورا بود.
ارسال نظرات