ریاست دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه با حضور در واحد الکترونیکی به صورت آنلاین با دبیران هیات امنای استانی گفتگو کرد. این جلسه به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس برای کلیه هیات امنای استانی دانشگاه ازاد اسلامی پخش شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۱۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، رییس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در واحد الکترونیکی به صورت آنلاین با دبیران هیات امنای استانی گفتگو کرد. این جلسه به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس برای کلیه هیات امنای استانی دانشگاه ازاد اسلامی پخش شد. دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهشی، دکتر شاهانی رییس مرکز سنجش و پذیرش و دکتر محمدرضا کشاوزی رئیس واحد الکترونیکی نیز در این جلسه حضور داشتند. همچنین تعدادی از روسای استان های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت آنلاین به ارائه گزارش از وضعیت آموزشی و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود پرداختند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: روسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی باید به اهمیت و جایگاه خود در واحدهای استان توجه داشته باشند و اهتمام لازم را برای حل تمام مسائل واحد های استان و نه فقط واحد دانشگاهی خودشان به کار ببندند.

وی خطاب به روسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: تمام واحدهای دانشگاه باید با جدیت در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های مهر ایران و رسالت، تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی و اجرای بخشنامه تقسیط شهریه برای دانشجویان از ترم اول اقدام کنند. باید در شرایط اقتصادی فعلی وضعیت دانشجویان را درک کنیم و حداکثر مساعدت به ایشان صورت پذیرد. واحدها می‌توانند با دریافت حداکثر ۱۰ درصد شهریه بصورت نقدی و تقسیط مابقی آن، از دانشجویان ثبت نام کنند.

بخشی از جلسه نیز به پرسش و پاسخ اعضای جلسه با رییس و معاونین دانشگاه اختصاص داشت.
واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با در اختیار داشتن زیرساختهای فنی مناسب موفق به برگزاری مطلوب این جلسه شد.
این واحد در تابستان جاری نیز بارها میزبان جلسات آنلاین معاونتهای دانشگاه آزاد اسلامی بوده است. برگزاری آنلاین این جلسات موجب صرفه جویی مالی و زمانی قابل توجهی شده است. پیش ازین جلسات مذکور به صورت حضوری برگزار می شد و هزینه بالای حمل و نقل، اسکان، عدم حضور مدیران در محل دانشگاه خود و …. بر دانشگاه آزاد اسلامی تحمیل می شد. با ظرفیتهای بالای فنی واحد الکترونیکی، جلسات مختلفی به صورت آنلاین برگزار شده است و توانسته هزینه های برگزاری را به شدت کاهش دهد. تجربه برگزاری میلیون ها ساعت کلاس آنلاین، باعث شده است که سازمان ها و مجموعه های گوناگونی تا کنون از خدمات برگزاری جلسات آنلاین واحد الکترونیکی بهره ببرند.
با تاکید رییس دانشگاه ازاد اسلامی، به منظور پایش برنامه های دانشگاه در حوزه های مختلف، جلسات مجازی با مسئولین دانشگاه هر دو هفته یکبار برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات