فرمانده سپاه شهرکرد:

آرامش جامعه در گرو همکاری مردم با نیروی انتظامی است

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در دیدار با کارکنان فرماندهی انتظامی این شهرستان، گفت: آرامش جامعه در گرو همکاری مردم با نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۳۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی فرماندهی و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد با حضور در فرماندهی انتظامی این شهرستان از زحمات حافظان امنیت جامعه قدردانی کردند.

سرهنگ پاسدار موسی انصاری، در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی، یادو خاطره شهدای حفظ امنیت و آرامش جامعه را گرامیداشت.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد، با اشاره به اهمیت اتحاد بین سپاه و نیروی انتظامی، اظهار کرد: اتحاد و هم اندیشی بین این دو نهاد یک اتفاق مهم و خوبی است که به نحو مطلوبی برقرار می باشد و این تعامل منجر به پیشرفت و برقراری امنیت مردم و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

وی، به نقش مردم در برقراری امنیت پایدار اشاره کرد و گفت: آرامش جامعه در گرو همکاری مردم با نیروهای انتظامی و امنیتی است.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرکرد نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: حرکت سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در یک راستا بوده و با هدف امنیت درحال تلاش هستند.

وی افزود: این همبستگی در کلیت نظام تاثیر بسزایی دارد، خدمت به مردم یک افتخار برای نهادهای نظامی و انتظامی بوده و افتخاری بزرگ است.

رئیس فرماندهی انتظامی شهرکرد نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی یکی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که وظایف زیادی بر عهده دارد و علی ‌رغم محدودیت‌هایی که در این نیرو وجود دارد توفیقات چشمگیری را در برقراری امنیت کسب کرده است.

گفتنی است در این جلسه پیرامون مباحث مهمی از جمله تعامل و همفکری بیش از پیش بسیج و نیروی انتظامی در بعد فرهنگی، اجتماعی و معنوی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات