فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: برخورد قاطع نیرو‌های انتظامی با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۵۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
برخورد قاطع نیروی انتظامی با قانون شکنان مایه آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت هفته نیروی انتظامی سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه استان اردبیل به همراه جمعی از مسئولان سپاه با فرماندهان نیروی انتظامی در اردبیل دیدار کردند.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) ضمن تبریک این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام نیروی انتظامی، اظهار داشت: تعامل و عملکرد سپاه استان اردبیل با تمامی نیرو‌های مسلح بویژه نیروی انتظامی و پلیس بر اساس وفاق، همدلی و هم‌افزایی برای رسیدن به اهداف مشترک به ویژه تامین امنیت است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: ما قدردان زحمات شبانه روزی مجموعه ارزشمند نیروی انتظامی در کشور و استان اردبیل هستیم که شبانه روزی برای حفظ امنیت اجتماعی و دفاع از خاک و ناموس و کشور عزیزمان هستند.

وی گفت: برخورد قاطع نیروهای انتظامی با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه به شمار می‌رود.

بابازاده با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله (۲) در اردبیل اظهار داشت: در برگزاری این رزمایش نیرو‌های انتظامی، پلیس راهنمایی اردبیل همکاری بسیار خوبی داشتند و اگر همکاری و تعامل بین این دو مجموعه صورت نمیگرفت قطعا مشکلات در نظم و ترافیک بوجود می‌آمد.

سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرومدند؛ که اگر سپاه نبود کشور نبود، اظهار داشت: پلیس و نیرو‌های انتظامی همیشه بسیجی هستند و باروحیه بسیجی حافظ امنیت، آرامش در کشور بویژه در استان اردبیل هستند و قطعا از ظرفیت عظیم بسیج در راستای اجرای بعضی از ماموریت‌ها استفاده خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان اربدبیل افزود: امروز دشمنان نظام و انقلاب با سیاه نمایی در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و فضای حقیقی به دنبال براندازی این نظام هستند، اما با وجود نیرو‌های مقتدر انتظامی این خواب را با خود به گور خواهند برد.

عبدی خاطر نشان کرد: اتحاد و انسجام سپاه و بسیج و نیروی انتظامی بی مثال بوده و این تعامل و اتحاد خاری در چشم دشمنان این نیرو‌های مقدس اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم موجود در بسیج مردمی افزود: نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد که با همکاری سپاه پاسداران و استفاده از توان موجود در بسیج، از این ظرفیت ویژه برای ارتقای امنیت پایدار در استان بهره‌برداری کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه نیروی انتظامی و مجموعه سپاه اهداف مشترک زیادی از جمله حفظ امنیت استان را مد نظر دارند، گفت: با برگزاری جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی می‌توان از ظرفیت‌های هر دو دستگاه، در تحقق اهداف مشترک استفاده حداکثری کرد.

عبدی افزود: باید تعامل و همکاری میان نیروی انتظامی و سپاه چه در سطح فرماندهان و چه در سطح نیرو‌ها کاملاً احساس شود.
ارسال نظرات