سید ساجد یعقوبی
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت و گو با «بسیج»؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: موزه ورزش استان اردبیل برای معرفی مدال آوران و قهرمانان ورزشی استان اردبیل احداث خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۵۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
موزه ورزش استان اردبیل احداث می شود
بهرام آقا خانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار داشت: موزه ورزش استان اردبیل طرحی نو و ایده‌ای بسیار موثر برای معرفی مدال آوران و قهرمانان ورزشی استان اردبیل به همه ایرانیان عزیزن احداث خواهد شد.

وی گفت: به زودی ۲ فراخوان برای احداث این مجموعه عظیم ارائه خواهیم داد که اولین فراخوان برای طراحی این موزه است و دومین فراخوان برای دریافت اثرات ورزشی، مدال ها، تصاویر قدیمی و رزشی و لباس‌های ورزشی ورزشکاران بنام استان از مردم عزیز استان هست که در این موزه برای عموم با نام خودشان به نمایش گذاشته خواهد شد منتشر خواهیم کرد.

آقا خانی اظهار داشت: استان اردبیل قهرمانان ورزشکار نامی در دنیا پرورش داده است که باید نام آن‌ها در یاد تاریخ زنده بماند.
 
نخستین جشنواره ورزشی "کندیمیز" در استان اردبیل برگزار شد
 
موزه ورزش استان اردبیل احداث می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ورزشی "کندیمیز" تصریح کرد: به مناسبت روز ملی عشایر و روستا نخستین جشنواره ورزشی کندیمیز در سالن ورزشی پلوان رضازاده اردبیل با حضور ۳۲۰ ورزشکار از استان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: هدف از این جشنواره استعداد یابی ورزشی در روستا‌ها است که بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان ملی امروز هستند که از روستا‌ها به آن مقام‌ها رسیده اند و همچنین برگزاری این نوع جشنواره‌ها شور و نشاط اجتماعی و رقابت‌های بسیار خوبی بین شهرستان‌ها ایجاد می‌کند.

آقا خانی بیان کرد: این مسابقه در ۵ رشته ورزشی دارت، فوتبال دستی، طناب کشی، هفت سنگ برگزار که یک اتفاق بسیار خوب برای ارتقای سطح کیفی ورزش در روستا‌ها برگزار گردید.

وی گفت: نخستین مرحله این جشنواره در سطح شهرستان برگزار شده بود که ۱۰ شهرستان به این مرحله راه یافته بودند که ده منتخب این جشنواره شهرستانی در این جشنواره "کندیمیز" حضور داشتند و به نفرات اول تا سوم و تیم‌های اول تا دوم جوایزی اهدا گردید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این جشنواره که برای اولین بار در سطح استان اردبیل برگزار شده بود بسیار با شکوه بود و از این به بعد شاهد برگزاری این جشنواره و مسابقات در هر ۲ ماه خواهیم بود.
ارسال نظرات