فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با خانواده سردار شهید مرآت در فومن:

امنیت امروز هدیه خانواده شهداست+تصاویر

سردار محمد عبدالله پور امشب در دیدار با خانواده شهید مرآت حقی در فومن با بیان اینکه دعای خیر خانواده شهدا پشتیبان جمهوری اسلامی است، گفت: امنیت امروز هدیه خانواده شهدا به مردم است.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۸۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سردار محمد عبدالله پور امشب در دیدار با خانواده شهید مرآت حقی در فومن با بیان اینکه دعای خیر خانواده شهدا پشتیبان جمهوری اسلامی است، گفت: امنیت امروز هدیه خانواده شهدا به مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه رشادت شهدا قابل اندازه گیری نیست، افزود: شهدا الگوی بصیرت و رشادت جوانان امروز هستند.

وی با تصریح براینکه جبهه دانشگاه ایثار و مقاومت و ایمان بود، ادامه داد: شهید مرآت از مناصب دنیایی فراری بود.

این فرمانده ارشد با تاکید براینکه صبر ک شکیبایی از خصوصیات برجسته شهید مرآت حقی بود، خاطرنشان کرد: محبت، مهربانی و خضوع شهید مرآت در بین رزمندگان زبان زد خاص و عام بود.

عبدالله پور با اشاره به اینکه شهید مرآت در مورد حق الناس حساس بود، متذکرشد: دیدگاه شهید مرآت به کار و زندگی، نگاه معنوی و الهی بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با یادآوری اینکه محبوبیت شهید مرآت یادش را در قلب ها نگه داشته است، گفت: شهدا زنده و شاهد بر اعمال همه ما هستند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه شهدا مایه عزت کشور هستند، اضافه کرد: تا هنگامی که قدم در راه شهدا داریم، پیروزی سرنوشت اهداف ماست.

سردار محمد عبدالله پور با تصریح براینکه شهدا معجزه قرن هستند، افزود: ایثار، گذشت و روحیه اخروی شهدا مثال زدنی بود.

گفتنی است شهید مرآت در سال ۱۳۴۰ در شهرستان فومن و خانواده ای مومن و پرهیزگار به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۶ در عمليات نصر 4، در منطقه ماووت عراق به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
شهید مجید مرآت حقی فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) بود.

امنیت امروز هدیه خانواده شهداست+تصاویر

امنیت امروز هدیه خانواده شهداست+تصاویرامنیت امروز هدیه خانواده شهداست+تصاویرامنیت امروز هدیه خانواده شهداست+تصاویر

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار