به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

نمایشگاه خوشنویسی راه خیال در اهر دایر شد

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، نمایشگاه خوش‌نویسی با عنوان «راه خیال» با آثاری از عوض عباسی آذغان در ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۸۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهرگفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، نمایشگاه خوش‌نویسی با عنوان «راه خیال» با آثاری از عوض عباسی آذغان از ۱۵ تا۲۰ مهرماه ۹۷ در ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر دایر است.

 مهدی زارعی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۳۰ قطعه از آثار  آقای عوض عباسی آذغان در سبک نستعلیق، شکسته، ثلث، نسخ و کتابت  به نمایش گذاشته‌شده است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه در تاریخ مذکور از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ در محل یادشده در معرض دید عموم قرار دارد. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

 عوض عباسی متولد ۱۳۶۷ اهر بوده و دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس در رشته تاریخ می‌باشد.

وی خوش‌نویسی را در محضر استادانی همچون ستار مشرفی و نصیر زاده تلمذ نموده است. عباسی در سال ۸۶ موفق به اخذ درجه ممتاز در خوش‌نویسی از انجمن خوش نویسان ایران شعبه تبریز گردیده است.

این نمایشگاه نخستین نمایشگاه انفرادی وی بوده و شرکت در چندین نمایشگاه گروهی در شهرهای تبریز، قزوین و مشهد مقدس را در کارنامه خود دارد. این هنرمند هم‌اکنون به شغل سنگ‌تراشی در اهر مشغول است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار