خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب­ الزمان(عج) اصفهان گفت: در سال­­‌های دفاع مقدس و مبارزه ملت ایران با دشمنان تا دندان مسلح اصفهان مانند سایر نقاط کشور فداکاری‌­های زیادی داشت امروز نیز این نرم افزار فرهنگی انقلابی و اعزام کاروان‌های راهیان از اصفهان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۲۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در در مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور دانش آموزی در نجف آباد اظهارداشت: استان اصفهان این افتخار را دارد که در کنار مضجع شریف شهید والامقام و پرافتخار محسن حججی و درجوار گلستان شهدای شهر نجف آباد آیین آغاز اعزام­ کاروان­‌های راهیان نور دانش آموزی را میزبانی کند.

وی افزود: همان­گونه که در سال ­­های دفاع مقدس و مبارزه ملت ایران با دشمنان تا دندان مسلح استان اصفهان همانند سایر نقاط کشور فداکاری­‌های زیادی داشت و همواره در همه صحنه‌­ها پیش­قدم بود امروز نیز این نرم افزار فرهنگی انقلابی و اعزام کاروان‌های راهیان از اصفهان آغاز می­‌شود و برگزاری این آیین از افتخارات استان اصفهان و شهر شهید پرور نجف‌­آباد محسوب می­‌شود.

فرمانده سپاه صاحب­الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به استقبال جوانان از این حرکت و تاکیداتی که مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از همه زیر ساخت‌­های کشور برای رونق اردو‌های راهیان نورداشته و دارند امسال امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر سپاه و آموزش پرورش سال نویی در زمینه اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از از خانواه ­های شهدا از جمله شهیدان حججی و اقدامی که در مجلس حضور داشتند، تصریح کرد: صمیمانه از دانش­‌آموزان و مسئول کاروان­‌هایی نیز که از استان‌­های یزد و چهارمحال بختیاری به این مکان و آئین افتتاحیه اردو‌های راهیان نور دانش‌­آموزی تشریف آورده‌­اند تشکر می‌­کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها