خبرهای داغ:

دیدار وتبریک فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع)بافرمانده انتظامی هندیجان

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی به همراه پرسنل و جمعی از بسیجیان گردان با فرماندهی و پرسنل انتظامی هندیجان دیدار واین هفته را تبریک و از تلاش های شبانه روزی انتظامی هندیجان تقدیر و بسته فرهنگی نماد بسیج به آنها اهداء وهمچنین فرمانده انتظامی شهرستان خواستار همکاری بیشتر در تمام زمینه ها باسپاه و بسیج شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۲۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

پاسدار عبدالرسول محبعلی پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: تعامل و همکاری بین نیروهای مسلح از جمله سپاه ،بسیج و انتظامی و حتی ارتش بهترین اقدام برای مقابله با دشمنان اسلام است و با گوش دادن به فرامین فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری همیشه نیروهای مسلح پیروز و سربلند هستند.

وی افزود :سپاه و بسیج و مخصوصا بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع)در کنار انتظامی هستند و با هر گونه بی نظمی وناامنی از سوی دشمنان اسلام و افراد فریب خورده و سودجویان دست نشانده استکبار با توکل بر خدا و عنایات اهل بیت(ع) باپشتیبانی مردم ایستاد گی می کنند.

وی بابیان تقدیر از عملکرد انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ قاچاقچیان مواد مخدر گفت: جای تقدیر و تشکر دارد از تلاش های شبانه روزی فرماندهی و پرسنل انتظامی هندیجان که باهوشیاری در حال مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هستند و اقدامات خوبی برای حفظ امنیت و آرامش در شهرستان بوجود آورده اند و بسیج و سپاه روگردان عملیاتی امام رضا(ع) آماده همکاری با انتظامی هستند.

محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع)هندیجان عنوان کرد:بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع)در تمام صحنه ها حضوری فعال و چشم گیر دارند و در هر شرایطی اجازه هیچ گونه تهدید یا تجاوزی را به دشمنان و عوامل مزدور و خیانتکار را نخواهند داد و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با شجاعت و ایثار جان برکف آماده مبارزه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها