خبرهای داغ:
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: برجام را به پایان رساندند و «FATF» را نیز درحال به تصویب رساندن هستند، اما دو کار باقیمانده است، ضربه‌زدن به مقاومت و دستاورد‌های موشکی کشور از جمله اهداف دیگر است.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۴۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۱
تضعیف صنعت موشکی و جبهه مقاومت اهداف بعدی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جواد کریمی‌قدوسی شنبه شب در نشست بصیرتی که با عنوان «خود تحریمی ممنوع» در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه افرادی که رفع مشکلات را وابسته به بیگانگان می‌دانند درحال انجام دادن بزرگترین خیانت در حق ملت و کشور هستند، اظهار کرد: الحاق ایران به «FATF» به فرمایش صریح مراجع تقلید و رهبر انقلاب اسلامی خیانت است، روحانی فردا باید طی نامه‌ای این لایحه را پس بگیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده سه دوره است که در مجلس حضور دارم، لاریجانی فردی فیلسوف، سیاست‌شناس، سیاست‌ورز و قدرت‌شناس است و در این سه دوره تجربه کرده‌ایم که اگر اراده کند چیزی تصویب یا رد شود اراده او محقق می‌شود، چراکه راه این کار را به‌خوبی بلد است.

وی ادامه داد: اکنون در شهر مقدس قم و در محضر مردم انقلابی این شهر خواهش می‌کنم که لایحه قبلی توسط لاریحانی بازگردانده شود و نظرات مراجع، نخبگان، نامه رئیس جامعه مدرسین و حرف دل رهبری در مجلس بیان شود.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: دلایل و استدلال سینه‌چاکان «FATF» از جمله ظریف این است که می‌گویند کشور‌های دوست از جمله چین و روسیه از ما خواسته‌اند این قرارداد را امضا کنیم، اما این موضوع دروغ است، می‌گویند که دیگر نمی‌خواهیم بچه‌های ما یتیم و زن‌های ما بیوه شوند، این یعنی جنگ خواهد شد، اما با این وجود خودشان به بنده گفتند آیا متن قرارداد را دارید.

وی با اشاره به اینکه به گفته برخی از مسؤولان نظام بانکی کشور به بن‌بست رسیده است، تصریح کرد: به گفته این افراد ۱۹۰ کشور عضو «FATF» شده‌اند، اجرای برجام توسط اروپایی‌ها منوط به این قرارداده شده است و اکنون هم راهی نداریم و کشور به بن‌بست رسیده است، این مباحث دروغ را مطرح می‌کنند تا نظر مردم و آرای نمایندگان را جلب کنند درحالی‌که راهکار‌های مختلفی برای برون‌رفت از مشکلات وجود دارد.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات قم و قیام است، عنوان کرد: قم جایی است که در آن پرچم انقلاب اسلامی برافراشته شده و تحلیل‌گران و مبلغان از آن به سراسر کشور می‌رفتند و مردم کشور را نسبت به مباحث مختلف آگاه می‌کردند، اکنون نیز باری دیگر نیازمند نقش‌آفرینی مردم این شهر هستیم، ما از مواضع مراجع تقلید از جمله حضرات آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی هم صمیمانه تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه یک لایحه کشور را به چالش کشیده است، اظهار کرد: عملیات تروریست‌ها در اهواز دارای اهداف مشخصی بوده است، نخست اینکه از مردم کشته و شهید بگیرند و هدف دوم اینکه نیرو‌های مسلح را تضعیف کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برجام را به پایان رساندند و «FATF» را نیز درحال به تصویب رساندن هستند، اما دو کار باقیمانده است، بهمن سال گذشته ظریف نامه‌ای به رهبری می‌نویسد که به قاسم سلیمانی بگویید به کشور برگردد تا مشکلات داخلی کشور رفع شود؛ ضربه‌زدن به مقاومت و دستاورد‌های موشکی کشور از جمله اهداف دیگر این افراد است.
ارسال نظرات