۱۸۲ دانش آموز دختر صومعه سرایی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۵۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا, صبح امروز آیین بدرقه اعزام دانش آموزان دختر شهرستان صومعه سرابه مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور باحضور فرماندارصومعه سرا، امام جمعه، فرماندهی سپاه و جمعی از مسئولین صورت گرفت.


در این مراسم سرهنگ قاسمی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه صومعه سرا به ایثار و ازخود گذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ ،کشور عزیز ما ایران مورد تهاجم بیگانگان بوده است و همواره بخشی از خاک از این سرزمین جداشده است اما در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان غیور با دست های خالی جلوی ارتش مجهز عراق ایستادند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک از کشور جدا شود.

اعزام دانش آموزان صومعه سرایی به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر


قاسمی در بخشی از سخنان خود به اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت :هدف از برگزاری این اردوها آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یادو خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس می باشد.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت:شهدا برای ما ارمغان های فراوانی آوردند که باید ادامه دهنده راهشان و پاسدار اهداف والای آنها باشیم.


اعزام دانش آموزان صومعه سرایی به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر

در این مراسم همچنین علی فتح اللهی فرماندارصومعه سرا با اشاره به این که اسم این حرکت و کاروان در کل کشور راهیان نور است و دانش آموزان در مسیری قرار خواهند گرفت که به نور ختم می شود افزود:نوری که شهدا در هشت سال دفاع مقدس باازخود گذشتگی و ایثار مسیری را برایمان درست کردند که هرکس در آن مسیر قرار بگیرد به مسیرتعالی می رسد.

اعزام دانش آموزان صومعه سرایی به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر
فتح اللهی با اشاره به این نکته که شهدا زندگی خوب را برای خود انتخاب کردند و ماهم باید مسیری که به نورختم می شود را طی کنیم تصریح کرد:وقتی گذشت و ایثار را در نظرمی گیریم اتفاقات زیبایی رخ می دهد و اگر مسیر را درست بشناسیم و بدانیم در چه راهی قدم می گذاریم راهیان نور زندگی ما را متحول می کند.

اعزام دانش آموزان صومعه سرایی به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویراعزام دانش آموزان صومعه سرایی به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر
گفتنی است این دانش آموزان در مدت سه روز از مناطق عملیاتی قصرشیرین،سرپل ذهاب،تنگه مرصاد و بازی دراز بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات