خبرهای داغ:

صدها مدیرجوان انقلابی با تجربه در انتظار چراغ سبز دولت

امروز ایران اسلامی با سرمایه گزاری نهاد های انقلابی صدها مدیر جوان با تجربه را تربیت و در ماموریت های سخت آزموده و اینک این عزیزان آماده حرکت های جهادی و انقلابی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۶۶۳۲۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

 صد ها مدیرجوان انقلابی با تجربه و تحصیل کرده در انتظار چراغ سبز دولتبه گزارش بسیج علمی خبرگزاری بسیج، سجاد سنگسری معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: دغدغه استفاده از ظرفیت نخبگان علمی کشور در سطح مسئولان عالی دولت مناسب ارزیابی نمی شود. وی با اشاره به تدابیر ومنویات رهبر انقلاب در حوزه نخبگان کشور افزود: امروز ایران اسلامی با سرمایه گزاری نهاد های انقلابی صدها مدیر جوان با تجربه را تربیت و در ماموریت های سخت آزموده و اینک این عزیزان آماده حرکت های جهادی و انقلابی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطر نشان کرد: تجربه و دارا بودن به آخرین اطلاعات علم دنیا و وجود عنصر مهم  علم انگیزه و ایمان در نخبگان جوان کشور نیازمند قدرت اطمینان در واگزاری مسئولیت های مهم کشور به جوانان در جا بجایی های آینده مسئولین بازنشسته کشور خواهد بود. وی همچنین اعلام آمادگی کرد در صورت نیاز دولت سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آمادگی دارد تا در مشاغل  مهم نسبت به معرفی عزیزان نخبه و انقلابی با دولت همکاری نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار