مسئول حفاظت اطلاعات خراسان رضوی بیان داشت: در سالیان بعد از انقلاب، دشمن از هیچ اقدامی جهت لطمه زدن به نظام اسلامی دریغ نکرده ولی به لطف خدا همه حربه‌های کور دشمن خنثی شده است.
کد خبر: ۹۰۶۶۳۲۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار محمد تقوی در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید حفاظت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد، اظهار داشت: در سالیان بعد از انقلاب، دشمن از هیچ اقدامی جهت لطمه زدن به نظام اسلامی دریغ نکرده و تمام حربه‌ها را بر ضد این کشور و از بین بردن این نظام به کار بسته است که به لطف خدا تا به حال هیچ نتیجه‌ای از اینگونه رفتار‌ها نگرفته است.

مسئول حفاظت اطلاعات خراسان رضوی اضافه کرد: انواع و اقسام جنگ‌ها در سالیان متمادی بر ضد مردم و کشور ما بکار برده شده است که نمونه‌های آن شامل جنگ‌های علمی، فرهنگی، دفاعی و امروزه هم با جنگ‌های روانی وا قتصادی قصد تضعیف و از بین بردن این نظام را دارند که به لطف خدا همه این حربه‌ها تا به حال خنثی شده است.

وی افزود: انقلاب ما متکی به امام زمان(عج) است و تا زمانی که این نظام پرچمدارش، ولی عصر (عج) باشد هیچ فردی در هیچ جای دنیا جرات لطمه زدن به این مرزوبوم را ندارد.

تقوی در پایان تاکید کرد: امروزه چشم جوامع بشری به سمت انقلاب ما خیره شده است و ما این نکته را به تمام جهانیان تاکید می‌کنیم که دست خدا و اهل بیت (ع) پشت و نگهدار این نظام است و این نگهبانی را ما به دفعات در مشکلات عدیده‌ای که با آن‌ مواجه شده‌ایم دیده‌ایم و ان شاءالله از تمام پیچ و خم‌ها و مشکلات درون کشور با تدابیر مقام عظمای ولایت، گذر خواهیم کرد.
 
گفتنی است؛ در پایان از زحمات سرهنگ دوم پاسدار اصغر کاظمی مسئول سابق حفاظت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد تقدیر و تشکر شد و  سرگرد پاسدار سید علی رضوی به عنوان مسئول جدید حفاظت ناحیه معرفی شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها