امام جمعه رامسر با بیان اینکه حضور مامور نیروی انتظامی عامل بازدارندگی است گفت: چیزی که از اعمال قانون مهم تر است عامل بازدارندگی است کار تبلیغات برای عملیات بازدارندگی و پیشگیری مهم و مفید ، اساسی است.
کد خبر: ۹۰۶۶۳۸۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه شهرستان رامسر در جلسه هفته نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت این هفته به پرسنل نیروی انتظامی رامسر خدا قوت گفت افزود: در فرهنگ اهل بیت (ع) وتعالیم پیامبر عظیم شان حدیثی داریم که می فرمایند:کسی که نعمت های خدا را تنها در خوردن و پوشیدن بداند هم عملش کم می شود و هم اینکه آثار و برکات اعمالش را نخواهد دید
امام جمعه رامسر گفت: این حدیث ذهن مومن را به این سمت معطوف دارد که تمامی نعمت های خدا شامل خوردن و پوشیدن نیست و نعمت های بسیار والاتری را خدای متعال به مومنین عطا کرده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین نعمت و موهبت خدا دادی امنیت است افزود: مهم تر از برقراری امنیت القای احساس امنیت در جامعه است نیروی انتظامی هم امنیت را برقرار می کند و هم با حضورش احساس امنیت را به مردم منتقل می کند.این موضوع ارزش بسیار والایی دارد که صاحبان رسانه باید بیشتر به این مطلب بپردازند.

️وی بیان کرد: من نیز معتقدم نواقصی قانونی در حمایت از نیروی انتظامی وجود دارد که لازم است در رفع آن مجلس ورود کند و دستگاه قضایی نیز باید انعطافی که در برخی قوانین وجود دارد در این زمینه اعمال کند زمانی نیروی انتظامی ماموریتش کامل انجام‌ میشود که حمایت های کامل تر و دقیق تری در قانونی بویژه در مراجع قضایی وجود داشته باشد.

وی دربیان جایگاه امنیت با استناد به فرامین امیرالمومنین گفت: دو نعمت مورد غفلت قرار گرفته اندسلامتی و امنیت سلامتی را وزارت بهداشت و مراکز درمانی تامین می کنند، در این زمینه خدمات ارائه می دهد و در مقابلش عایداتی دارند که این می تواند پایه محکمی باشد برای توسعه خدماتشان نیروی انتظامی نیز خدمات امنیتی ارائه می دهد اما بدون اینکه توقع و چشم داشتی داشته باشد بعضی ها سعی می کنند مردم را مقابل نیروی انتظامی را مقابل مردم قرار دهند.

وی افزود:در رامسر مردم واقعا از عملکرد نیروی انتظامی راضی و ممنون هستند.تعاملی که در رامسر ماموران نیروی انتظامی بامردم دارند گواه این موضوع است افکار عمومی باید به این سمت جهت دهی شوند که در قبال خدمات امنیتی همراه نیروی انتظامی باشند گاهی نیروی انتظامی عملیات را انجام می دهد و دستگاه های قضایی در موضع انفعال قرار می گیرند و تمام اثرات مثبت عملیات نیروی انتظامی تحت شعاع قرار می گیرد برای حل این موضوع باید مجلس ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه حضور مامور نیروی انتظامی عامل بازدارندگی است گفت: چیزی که از اعمال قانون مهم تر است عامل بازدارندگی است کار تبلیغات برای عملیات بازدارندگی و پیشگیری مهم و مفید ، اساسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار