خبرهای داغ:
کارگردان نمایش فرهنگی رزمی «به رسم شهیدان»:

اجرای نمایش میدانی در یادواره شهدای طبس/ استقبال مردم بهترین مشوق هنرمندان

کارگردان نمایش میدانی فرهنگی رزمی «به رسم شهیدان» گفت: با مدد شهدا و تلاش هنرمندان بومی شهرستان طبس برنامه ای در خور شهدا به مناسبت کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس در تاریخ های 18 و 19 مهر ماه در محل قرارگاه قدس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۳۹۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

حسین نظری کارگردان نمایش فرهنگی رزمی « به رسم شهیدان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: با توجه به این که این برنامه قرار است به مناسبت سومین کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس برگزار شود نمایش روایتی هشت سال دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر و روایتی موازی از عاشورا خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: 50 درصد نمایش بحث دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر  و 50 درصد جریانی از عاشورا است .

 

نظری ادامه داد: عواملی که در این نمایش میدانی شرکت داشتند 20 نفر بازیگر ، 15 نفر عوامل فنی و پشت صحنه، 50 نفر سیاهی لشکر و هم چنین پشتیبانی اصلی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خواهد بود.

 

کارگردان نمایش فرهنگی رزمی « به رسم شهیدان» گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب یک نمایش تاثیرش از چندین سخنرانی بیشتر است که استقبال مردم بهترین مشوق برای هنرمندان خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد:  ضمن تقدیر و تشکر از ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس که در چند سال اخیر حمایت های خوبی از هنرمندان شهرستان داشته اند ، امیدواریم سایر مسئولین هم، بیشتر حمایت کنند که چنین برنامه هایی از این پس بیشتر در شهرستان اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار