فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

اقتدار نیروهای مسلح ضامن عزت و سربلندی ایران است

امامی گفت: اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ضامن پایداری، عزت و سربلندی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۰۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:  سرهنگ امامی دراجتماع بسیجیان استان اظهار داشت: آنچه در شرایط کنونی از فرهنگ غنی دفاع مقدس در میان نیروهای مسلح ایران سربلند برجای مانده، اتحاد و همدلی، تقویت روحیه همگرایی، عزتمندی، همزبانی، شکوه و دلاورمردی است.
وی افزود: برخورداری از ایمان، اخلاص، شجاعت، ولایتمداری و مردمی بودن، داشتن بصیرت و اراده ای قوی برای پاسداری از ارزش ها و مرزهای کشور از جمله ویژگی های برجسته نیروهای مسلح به حساب می آید.
امامب گفت: خون مطهر و سرخ شهیدان و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس به کشور عظمت و اعتبار بخشیده است.
وی تصریح کرد: سینه های سپرکرده و حضور مقتدرانه و وحدت آفرین نیروهای مسلح در کنار مردم غیور، ولایی و انقلابی در جبهه های حق علیه باطل کشور را در مسیر حق، عدالت و تسخیر مرزها قرار داده است.
امامی تاکید کرد: خداوند متعال را شاکریم که ملت های دنیا پا در رکاب انقلاب اسلامی گذاشته و علیه ظلم و ستم مستکبران قیام می کنند و حقوق واقعی خود را از ظالمان می ستانند.
سرهنگ پاسدارامامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اشکذر گفت: نیروهای مسلح شهرستان همواره آماده پیروی از دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب و دفاع از مرزها و ارزش های والای اسلامی و انقلابی هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار