خبرهای داغ:
زقر عنوان کرد: خوشبختانه همکاران ما در حوزه هنری کشور جزو کارامدترین نیروها هستند که با دلبستگی به نظام و عشق و علاقه به کار فرهنگی برنامه ها را پیش می برند.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۱۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه تودیع و معارفه مسوولان حراست حوزه هنری قزوین با حضور مدیر کل حراست و مشاور رییس حوزه هنری کشور برگزار شد.
 
در این جلسه اسماعیل زقر، فعالیت های تاثیرگذار حوزه هنری را مرهون نیروهای جوان، متعهد و پویا دانسته گفت: با وجود نیروهای متخصص در مراکز استانی، همه تلاش ها در جهت تحقق ماموریت های محوله و جلب رضایت حق تعالی است.
 
مدیر کل حراست و مشاور حوزه هنری کشور افزود: خوشبختانه همکاران ما در حوزه هنری کشور جزو کارامدترین نیروها هستند که با دلبستگی به نظام و عشق و علاقه به کار فرهنگی برنامه ها را پیش می برند.
 
در ادامه این جلسه دکتر امینی  مدیرکل حراست استان قزوین به تبیین ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی پرداخته گفت: این نظام بر مبنای اندیشه های والای امام(ره) بنیان نهاده شده است، به همین دلیل حفظ و صیانت از آن نیز در گرو کار فرهنگی، اعتقادی و تحکیم اندیشه های دینی است.
 
وی افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال از بین بردن ریشه های فرهنگی نظام اسلامی است و ما بعنوان متولیان فرهنگی وظیفه داریم، در این جبهه تلاش و کوشش هوشمندانه، هدفمند و مضاعفی داشته باشیم که در این راستا حوزه هنری به دلیل ماهیت و رسالت انقلابی اش می تواند تاثیرگذار بوده و نگرش جوانان را در مسیر ارزش های الهی هدایت نماید.
 
در ادامه جلسه علی هوشمند رییس حوزه هنری استان قزوین- نگاه فرهنگی، امانت داری، حفظ و تقویت فضای مودت را مهمترین ویژگی حراست یک دستگاه فرهنگی برشمرده گفت: امیدواریم تغییر مسوولیت ها، به تحول در برنامه ریزی ها و پیشبرد اهداف پیش رو کمک نماید. 
 
گفتنی است: در این جلسه با حکم مدیرکل حراست و مشاور رییس حوزه هنری کشور، «سید شمس الدین قوامی» بعنوان سرپرست حراست حوزه هنری قزوین منصوب گردید.
 
در پایان از خدمات حمیدرضا ملازینل تقدیر به عمل آمد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها