کارگاه آموزشی سامانه مدیریت دانش با حضور معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، کارشناسان این سازمان، مجری سامانه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۳۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

 

 
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتا ، آشنایی با چگونگی ثبت طرحهای پژوهشی و مطالعاتی خاتمه یافته و چگونگی جستجوی سوابق مطالعات استانها و مشکلات سامانه از اهداف و برنامه های این کارگاه آموزشی بوده است.

محمدعلی عزیزمحمدی ، معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه این طرح بسیار مناسب است و منجر به ارتقای اثربخشی و صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها خواهد شد،گفت: باید همه کارشناسان پژوهش استانها با تمام توان و هر چه سریعتر نسبت به وارد کردن اطلاعات پژوهشی در سامانه اقدام کنند.

در ادامه افزود: ایران در تولید علم جزء 10 کشور برتر در دنیا بوده ولیکن در زمینه تجاری سازی و پژوهش های کاربردی در جایگاهی که باید باشد نیست. لذا سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بار سنگینی را در این راه به دوش دارد و توقع می­رود خروجی­های مناسب را با مسیر بهتر و سرعت بیشتر داشته باشد.

وی اضافه کرد: این سازمان حامی صنایع کوچک و متوسط است و منشاء خدمات ارزنده ای بوده است و باید در مسیر بهبود و نوسازی صنایع گام های بلندتری برداشته شود.

در پایان اکبری، دبیر کارگروه، پژوهش، فناوری و بهره وری سازمان ضمن پاسخ به پرسش همکاران استانی نسبت به ارائه گزارش عملکرد شرکتهای استانی در سامانه پرداخت و گفت: بالغ بر 783 عنوان پژوهش و مطالعه در سامانه ثبت شده است .

 
ارسال نظرات