خبرهای داغ:
مدیر نمایندگی ستاد دیه در آذربایجان شرقی گفت: در شش ماه نخست سال جاری با کمک این ستاد و خیران استان 143 زندانی جرائم غیرعمد در استان به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۴۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول تقی پور  افزود: از این تعداد 142 نفر از آنان مرد و 1 نفر نیز زن بودند.
وی ادامه داد: از این تعداد 94 نفر محکوم مالی، 4 نفر محکوم تصادفات غیرعمد و حوادث و 45 نفر نیز محکوم مهریه و نفقه بودند.
تقی پور با اشاره به اینکه مجموع کل بدهی زندانیان آزاد شده 145 میلیارد ریال بود، گفت: از این مقدار 15 میلیارد ریال از کمک ویژه ستاد دیه استان برای آزادی این زندانیان تامین شده است.
وی ادامه داد: همچنین 20 میلیارد ریال از طریق تسهیلات و با پیگیری همکاران ستاد دیه و دعوت از شکات و مذاکره با آن ‌ها و مبلغ 30 میلیارد ریال نیز از طریق رضایت شاکیان پرونده تامین شده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه مبلغ 2 میلیارد ریال توسط خانواده مددجویان برای آزادی این زندانیان فراهم شده است، افزود: همچنین یک میلیارد و 300 میلیون ریال از طریق شرکت‌های بیمه و 76 میلیارد ریال نیز در نتیجه تلاش‌های ستاد دیه به صدور دادنامه اعسار تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 543 زندانی جرائم غیرعمد واجد شرایط در زندان‌های استان حضور دارند که سه نفر آنان زن و 540 نفر نیز مرد هستند.
تقی پور گفت: از این تعداد 393 نفر محکوم مالی، 20 نفر محکوم تصادفات غیرعمد و حوادث و همچنین 130 نفر محکوم مهریه و نفقه در زندان‌های استان محکومیت خود را سپری می‌کنند که برای آزادی این افراد بیش از 400 میلیارد ریال نیاز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها