خبرهای داغ:
قاضی پور گفت: نمایندگانی که با کوتاه نظری خود توانستند این قانون مخالف اسلام و انقلاب را به تصویب رسانند، حق توهین به مخالفین خود را ندارند چراکه ما خوشحالیم با بلند نظری خود در قیامت شرمنده امام و شهدا نخواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۷۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نادر قاضی‌پور ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران  بیان کرد: تمام نمایندگان مجلس از تولیدات داخلی حمایت کافی داشته و تمام تلاش خود را در جهت حفظ و حراست از آن در حیطه قوانین مجلس انجام خواهند داد.
 
وی با اشاره به تصویب قانون اف ای تی اف گفت: ما با کسانی که به قانون اف ای تی اف رای مثبت دادند مخالفت کامل داشتیم و این رای را از سر ساده لوحی و کم بینی این نمایندگان می دانیم.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شاید این لایحه برای چند روز موفقیت آمیز باشد اما در دراز مدت به ضرر انقلاب و اسلام و در واقع نوعی محدودیت برای ارکان ما ایجاد خواهد کرد.
 
قاضی پور عنوان کرد: نمایندگانی که با کوتاه نظری خود توانستند این قانون مخالف اسلام و انقلاب را به تصویب رسانند حق توهین به مخالفین خود را ندارند چراکه ما خوشحالیم با بلند نظری خود در قیامت شرمنده امام و شهدا نخواهیم بود.
 
وی افزود: دود تحریم های آبان ماه با توجه به تبلیغات وسیع دشمنان انقلاب بیشتر از آتش تحریم بوده و خیلی از افراد در داخل کشور با ترس خود، این تحریم ها را قبل از اجرا، شروع کرده اند و همین ترس برخی از مسوولان موجب اخلال بزرگ در بازار و امور اقتصادی کشور شده است.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما با توجه به تحریم های چهل ساله و جنگ هشت ساله با همدلی و حمایت از ولایت فقیه می تواند از این تحریم های پوشالی دولت های ظالم جهان، سربلند عبور کرده و با تمسک به آیات قرآن دشمنان را به خاک سیاه بنشاند.
 
وی بااشاره به اینکه دردنیا هیچ دولتی وجود ندارد که این مدت طولی تحت تحریم و کودتاهای مختلف آمریکا قرار گرفته باشد افزود: خوشبختانه با همه این تهدیدها و تحریم ها، ایران اسلامی موفق از این امتحانات بیرون آمده و تنها راه رهایی از این مشکلات تبعیت از حکم حکومتی رهبری معظم انقلاب می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها