خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

تولیدکنندگان به شرط ثبات اجرای مصوبات در بازار، حاضر به تولید در هرشرایطی هستند

زرآبادی گفت: بیشترین دغدغه تولیدکنندگان، از مصوبات دولتی و مجلس می باشد به طوریکه تولیدکنندگان حاضر به تولید در هر شرایطی هستند اما به شرطی که در بازار ثبات اجرایی کافی در اجرای مصوبات و قیمت ارز جاری وجود داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۷۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه سورای سیاستگذاری دولت و بخش خصوصی گفت: مجلس شورای اسلامی با تمام قوا از بخش خصوصی حمایت کرده و از هیچ تلاشی برای حفظ این بخش کوتاهی نخواهد کرد.
 
وی گفت: بیشترین دغدغه تولیدکنندگان، از مصوبات دولتی و مجلس می باشد به طوریکه تولیدکنندگان حاضر به تولید در هر شرایطی هستند اما به شرطی که در بازار ثبات اجرایی کافی در اجرای مصوبات و قیمت ارز جاری وجود داشته باشد.
 
نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  اصلاح قوانین در مجلس شورای اسلامی نیز ثبات خاصی نداشته و باید این روند در دو قوه مجریه و مقننه اصلاح شود.
 
زرآبادی افزود: با توجه جنگ اقتصادی موجود، تولید کنندگان، سربازان و نیروهای انقلاب اسلامی هستند و باید با تمام قوا از ارکان انقلاب حمایت کرده و هیچ گونه کوتاهی و قصور در هیچ حوزه ای نداشته باشند.
 
وی اضافه کرد: :طبق قانون شهرکهای صنعتی تا شعاع ۱۲۰ کیلومتر تمام شرکت ها از پرداخت مالیات معاف بوده ولی باتوجه به مصوبه هیات دولت در سال ۹۲ با اضافه کردن قانون شعاع هوایی به این مصوبه، تبعیض های برای استان قزوین قائل شده است که با توجه به معافیت استان های قم و سمنان از پرداخت مالیات، قزوین از این قانون منع است.
 
وی گفت: با توجه به تصویب ستاد تسهیل استان و دستور مستقیم استاندار قزوین نسبت به عدم دریافت مالیات از واحدهای تولیدی هنوز مشکلات زیادی در این مسیر وجود دارد و نیاز به یک قانون جامع و کامل در جهت اجرا کردن این مصوبه است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها