خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار

فشار دستگاهها بربخش تولید، بیش از تحریم هاست

حبیبی گفت: تصمیمات مدیران استانی باید با مقتضیات استانی هماهنگ باشد. مدیران استانی در این موارد اختیاری ندارند.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۸۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: استان قزوین یکی ازقطبهای اقتصادی کشور است که بیش از ۵ میلیون تن محصولات باغی و ۷۶۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی داشته است.
 
وی گفت: در ۶ ماهه نخست سالجاری ۴۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی شامل محصولات باغی همچون
زیتون و انگور و کشمش و تولیدات صنعتی استان در سطح ملی در کارنامه استان ثبت شده و بر همین اساس استان قزوین حدود ۵۰ درصد نیاز کشور در حوزه های مختلف را تامین کرده است.
 
معاون امور اقتصادی استاندار عنوان کرد: حدود ۶۰۰ قطعه از لوازم خودرو در استان تولید می شود و در بخش خصوصی توانمندی داریم که از ظرفیت و نقطه نظرات این بخش در تصمیم گیری های ملی استفاده کنیم.
 
حبیبی افزود: شرایط اقتصادی کشور بسیار ویژه است و اجرای بسیاری از بخشنامه ها اثر گذاری خود را از دست داده و نیاز به دستورالعملهای جدید است.
 
این مسوول استان تصریح کرد: قانون رفع موانع تولید که قانون جانعی می باشد،  ضمامت اجرای ندارد. باید تصمیمات کارگروه لازم الاجرا شود و هر دستگاهی این مصوبات را اجرا نکند باید پاسخگو باشد.
 
حبیبی خاطرنشان کرد: باید مساعدت های ویژه دستگاهی با بخش تولید ایجاد شود چرا که فشار این دستگاهها به بخش تولید بیشتر از تحریمهاست که رفع آن موجب حل مشکلات بخش تولید می شود. 
 
وی گفت: تصمیمات مدیران استانی باید با مقتضیات استانی هماهنگ باشد. مدیران استانی در این موارد اختیاری ندارند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار