فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان طی پیامی در پی برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ از بسیجیان استان زنجان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۹۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در پی برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در پیامی از فرمادهان و آحاد بسیجیان استان زنجان قدردانی کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است:

 بسمه تعالی

فرماندهان محترم ، نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و آحاد بسیجیان استان زنجان

 سلام‌علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام، شکوه و عظمت اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان استان زنجان که تجمع اصلی آن در مصلای خاتم الانبیاءو همچنین وسعت اقدامات و خدمات ارائه شده که به مدت ۳۵ روز در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی، خدمت‌رسانی، محرومیت زدایی، بهداشتی و درمانی بود، خار چشم دشمنان اسلام شد.

 اینجانب از آحاد بسیجیان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین همه‌ی مسئولین و دست‌اندرکاران برگزاری رزمایش و اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) (۲) که شکوه و اقتدار جدیدی از نظام را در آستانه چهل‌سالگی انقلاب ارائه داد، تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال برای وجود مبارک سید و مولایمان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) صحت، سلامتی و طول عمر با‌عزت و برکت و برای همگان توفیق الهی را مسئلت دارم.

 سرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان

ارسال نظرات