فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
سردار جهانبخش کرمی در پیام تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: نیروی انتظامی نقش به سزایی در امنیت استان زنجان دارد چرا که استان زنجان یکی از امن ترین استان های کشور محسوب می شود و از نمادهای اقتدار نظام درحوزه امنیت داخلی و مرزی است.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۹۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان طی پیامی به فرمانده انتظامی استان زنجان، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به وی تبریک گفت.

متن پیام فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای سردار آزادی

هفته نیروی انتظامی ، موسم تجلی و تبلور عزت و صلابت نیرویی مومن، انقلابی و ولایتی است که هماره با حفظ و تقویت روحیه معنوی، آمادگی و ارتقاء توان و قابلیت های روزآمد انتظامی و امنیتی و با عزمی راسخ وتوانمندتر از گذشته به عنوان سازمانی مقتدر و قابل اتکاء در مقابله با اشکال جدید تهدیدات سازمان یافته مزدوران و ایادی اجانب و نظام سلطه و در امنیت بخشی به ایران اسلامی خوش درخشیده و اینک به عنوان یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی به شمار می رود.

امروز بحمدالله نیروی انتظامی با برخورداری از فرماندهی هوشیار، انقلابی و ولایتمدار و کارکنانی شجاع و خدوم با تکیه بر آموزه های دینی و ارزشی توانسته است حول محور ولایت با هم افزایی، همدلی و انطباق پذیری با دیگر نهادهای نظامی و امنیتی، صفحاتی جدید از قدرت هوشمند جمهوری اسلامی را در حوزه امنیت داخلی و مرزی رقم زده و نقش خود را در پیشبرندگی و تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی بیش از گذشته برجسته نماید.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و مجاهدت های خالصانه و بی دریغ غیور مردان آن نیرو، این هفته خجسته را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال عزت و تداوم توفیقشان در راستای تحقق تدابیر و فرامین فرمانده معزم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می کنم.

سرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان

 

 

ارسال نظرات