خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار سمنان:

سلب اعتماد عمومی از نظام اسلامی هدف گذاری دشمن برای کشورما است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دامغان گفت: هدف گذاری دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی و کشور ما به ویژه در ماه های اخیر، سلب اعتماد عمومی از نظام اسلامی و حاکمیت است.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۵۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سعید ناجی در نشست شورای اداری شهرستان دامغان که با حضور فرماندار، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران، مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط امروز و فشارها و تهدیدات دشمن باید آماده، مجهز و هوشیار باشیم، در کنار مقاومت، کار را به جلو ببریم، اعتماد عمومی را پررنگ کنیم و رضایت مردم را جلب نماییم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه امروز در عرصه بین المللی شاهد شرایط پیچیده‌ای هستیم و ویژگی یک مدیر توانمند در این مقطع بهره مندی از توان درک موقعیت زمانی است، خاطر نشان کرد: همه مسئولان و مدیران باید توجه ویژه ای به هشدارهای رهبر انقلاب و کسانی که تحلیل‌های دقیقی از نقش ایران در منطقه و جهان دارند، داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در تنظیم مناسبات جهانی و فضای بین المللی جایگاه ویژه ای دارد، تصریح کرد: اینکه قدرت های استکباری نمی‌توانند نسبت به نقش آفرینی و مناسبات و رفتارهای منطقه ای و بین المللی کشور ما بی‌تفاوت باشند نشان دهنده جایگاه و اقتدار ایران اسلامی است.

ناجی با ذکر این مطلب که امروز شاهد انزوای روز افزون ایالات متحده آمریکا در نظام بین الملل و اقتدار ایران اسلامی هستیم، افزود: به عنوان مدیران دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید قدردان فرصت خدمت باشیم و مسئولیت خود را نسبت به شرایط فعلی درک کنیم، دشمن می‌کوشد در عرصه داخلی به التهابات روانی دامن بزند و بر نگرانی‌های مردم بیافزاید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه فعالیت مطلوب و به موقع مدیران می‌تواند از نگرانی‌ها و مشکلات مردم بکاهد، اظهار داشت: در شرایط فعلی فشارهای مختلفی متوجه حوزه اجرایی کشور و دولت است و برخی همچنان درک درستی از اوضاع ندارند و توفیقات بسیار دولت را درک نکرده اند که رأی دادگاه لاهه برعلیه آمریکا از جمله این دستاوردها است.

وی با اشاره به اینکه تا ما مسئولان از فعالیتهای صحیح انجام شده حمایت کاملی نداشته باشیم نمی توانیم ندای وحدت و همدلی را به مردم و جامعه منتقل کنیم، خاطر نشان کرد: هدف گذاری دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی و کشور به ویژه در ماه های اخیر، سلب اعتماد عمومی از نظام اسلامی و حاکمیت است که باید با هوشیاری و خدمت بی شائبه به مردمی که از جان خود برای حفظ اسلام و انقلاب دریغ نکردند، خدعه آنان را باطل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها