4 پروژه اشتغالزایی و خدماتی در روستاهای شهرستان ری به بهره برداری رسید

خبرگزاری بسیج: چهار پروژه تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال با حضور خانم حسینی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ری و جمعی از مسئولان در روستاهای شهرستان ری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۵۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با دومین روز هفته روستا و عشایر کارگاه قالیبافی در روستای اسلام آباد سیمان تهران، پایگاه اورژانس 115 در روستای غنی آباد، کارگاه جوراب بافی در روستای امین آباد و دهیاری روستای کمیته   با حضور سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، دکتر هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان  به بهره برداری رسید.

 

 

 

بر اساس این گزارش، کارگاه قالیبافی روستای اسلام آباد در زمینی به مساحت 70 متر مربع و صرف اعتبار حدود 50 میلیون تومان برای 25 نفر به طور مستقیم و برای 80 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

کارگاه جوراب بافی نیز با ۵۰ میلیون تومان اعتبار در ۱۵۰ متر مربع فضا راه اندازی شده که به طور مستقیم برای ۶ نفر شغل ایجاد کرده و تعدادی نیز به طور غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.

برای تجهیز پایگاه اورژانس روستای غنی آباد نیز 50 میلیون تومان هزینه شده است    اورژانس 115 در ساختمان دهیاری این روستا در فضایی به وسعت 70 مترمربع احداث شده و 600 میلیون تومان هم اورژانس کشور برای تجهیز و خرید آمبولانس در این پایگاه هزینه کرده است که در حال حاضر 6 تکنسین فوریت های پزشکی در این مرکز به صورت شیفتی مشغول خدمت هستند. این پایگاه اورژانس به یک دستگاه آمبولانس با امکانات کامل پزشکی و 9 تکنیسین در محور جنوب شرق تهران حدفاصل  جاده امام رضا (ع) و جاده ورامین به هموطنان خدمات ارائه می کند.  

  با افتتاح این پایگاه اورژانس، زمان رسیدن آمبولانس به محل بروز حوادث کاهش چشمگیری خواهد یافت.

 در ادامه ساختمان دهیاری روستای کمیته به بهره برداری رسید. دهیاری کمیته به صورت استیجاری در یک بنای 50 متر مربعی مستقر شده و برای تجهیز آن 500 میلیون ریال هزینه شده است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار