خبرهای داغ:

رئیس شورای سازمان بسیج هنرمندان قم انتخاب شد

حسن مالکی نژاد به عنوان رئیس شورای سازمان بسیج هنرمندان قم انتخاب شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۷۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹
رئیس شورای سازمان بسیج هنرمندان قم انتخاب شد
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به برگزاری نشست مسؤولان انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان قم اظهار کرد: آخرین جلسه این شورا با حضور مسؤولان انجمن‌های ۹ گانه ادبی و هنری از جمله امیرحاج ابراهیمی، محمدجواد الهی پور، امیر حسامی نژاد، علی اصغر نظری حائل، محمدجواد قدسی و... برگزار شد و برنامه‌های این سازمان در سه ماهه دوم امسال مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات لازم ارائه شد.
قاسم بابایی خاطرنشان کرد: مسؤولان انجمن‌ها در این نشست به تبیین نظرات خود در زمینه فضای هنری استان پرداختند و برنامه‌های پیشنهادی خود پیرامون نیمه دوم امسال را نیز مطرح کردند.

وی از برگزاری انتخابات در پایان این جلسه در خصوص انتخاب رئیس جدید شورای سازمان خبر داد و افزود: محمدجواد قدسی، حسن مالکی‌نژاد و امیر حاج ابراهیمی به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده و در پایان حسن مالکی‌نژاد به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.
وی عنوان کرد: سازمان بسیج هنرمندان قم دارای بیش از ۲ هزار نفر عضو بوده که در قالب ۹ انجمن ادبی و هنری از جمله انجمن شعر، موسیقی، داستان، هنر‌های تجسمی، صنایع دستی، نمایش، عکس، فیلم و خوشنویسی فعالیت‌های خود را ارائه می‌دهند و ساماندهی فعالیت‌های بسیجیان هنرمند در این انجمن‌ها صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات