خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید توجه به فلسفه قیام امام حسین (ع) را از نکات مهم در بیان سخنرانان و فعالیت مبلغان دانست و گفت: مراسم اربعین که به صورت خودجوش از سوی مردم برگزار می‌شود مورد توجه دنیا قرار گرفته است و باید از چنین فرصت ارزشمندی بهترین بهره برداری را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۸۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
توجه به فلسفه قیام امام حسین (ع) در زیارت اربعین

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد اربعین استان قم با اشاره به اینکه باید انسان از فرصت‌های موجود بهترین بهره برداری را داشته باشد، اظهار کرد: مراسم اربعین یکی از بهترین فرصت هاست که باید از آن بهره برداری صحیحی داشت.

وی با بیان اینکه اربعین به دلیل خودجوش بودن دارای بستر‌های مناسبی است تاکید کرد: این تجمع از نسیم‌های رحمت الهی بوده و دارای ارزش و اهمیت است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید نسبت به انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی اهتمام شود، خاطرنشان کرد: باید همه اقدامات در این مسیر در راستای جلب رضایت الهی و ترویج معارف دینی باشد.

وی توجه به فلسفه قیام امام حسین (ع) را از نکات مهم در بیان سخنرانان و فعالیت مبلغان دانست و یادآور شد: امروز مراسم اربعین که به صورت خودجوش از سوی مردم برگزار می‌شود مورد توجه دنیا قرار گرفته است و باید از چنین فرصت ارزشمندی بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

آیت الله علوی گرگانی بیان فلسفه اربعین حسینی را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: باید انسان‌ها از قیام عاشورا که دنیا متحیر آن است درس بگیرند.



اعزام ۳ هزار مبلغ به زیارت اربعین

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد حسین عسکری مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان قم نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت و بیان کرد: ۳ هزار مبلغ از استان قم به مراسم اربعین حسینی اعزام می‌شوند و در این زمینه آموزش‌های لازم ارائه شده است.

وی به فعالیت قرارگاه اربعین در قم اشاره کرد و گفت: سه موکب در حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و مصلای قدس برپا شده و ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ هزار زائر فراهم شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها