در پی خسارت بارندگی شدید همراه با سیلاب عصر جمعه در مازندران به بخش های مختلف تاسیسات آبرسانی، آب آشامیدنی 16 روستای تنکابن همچنان قطع است.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۹۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در گفت و گویی گفت: در پی خسارت بارندگی شدید همراه با سیلاب عصر جمعه در مازندران به بخش های مختلف تاسیسات آبرسانی، آب آشامیدنی 16 روستای تنکابن همچنان قطع است.
مجید عبداللهی در بازدید از مناطق سیل زده تنکابن با اشاره به اینکه بارندگی شدید و سیلاب با شکستگی خطوط انتقال آبرسانی، به شبکه آب 331 روستای این استان بویژه تنکابن و رامسر آسیب زد افزود: تا ساعتی پیش  23 روستای تنکابن با قطعی آب مواجه بود که اکنون با تلاش 15 گروه اتفاقات شبکه، آب آشامیدنی 7 روستا نیز برقرار شد.
عبداللهی با بیان اینکه به علت تخریب راههای دسترسی به آسانی نمی توان خطوط انتقال را اصلاح و آب آشامیدنی روستاهای دچار قطعی آب آشامیدنی را وصل کرد افزود: اکنون با استقرار 7 تانکرآب سیار ، آب بسته بندی نیز در تنکابن توزیع می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران بدون اعلام میزان خسارت اولیه ناشی از سیل به تاسیسات آبرسانی روستاهای این استان خاطرنشان کرد: با ایجاد راههای دسترسی فعالیت برای انشعاب اصلی آب مناطق سیل زده مازندران ازسر گرفته می شود.
به گفته عبداللهی؛ آبفای روستایی مازندران با پوشش حدود 85 درصد از جمعیت روستایی استان 420 هزار مشترک دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها